to był jeden z najgorszych westernów jaki oglądałem.,,niech nikt więcej nie waży się ruszyć tutaj k...y,bo przyjade i powyszczelam wszystkich jak psy!''Ten tekst był równie prostacki jak scenarjusz tego gniota.,Clint Eastwood dał tutaj pokaz najgorszej reżyserki westernu.2 z10 to i tak za dużo.
Niska jakość obrazu, ślamazarna akcja, dziwna fabuła i mało wyrazisty bohater grany przez Eastwooda. Nie chodzi mi o to, że czekałem na ostre strzelania a la "Dobry, ale brzydki" Corleone, ale przynajmniej chociaż trochę więcej sieczki i trupów. Lubię też jak ze spluwy leci dym i aktor dmucha wtedy w lufę, a w tym...
Chodzi o tę scenę, w której szybki Mike zostaje zabity w kiblu podczas srania. I jeszcze później gościu, który go ubił opowiada o tym. Myślałem, że się porzygam. Żeby była jasność - nie przekreślam z tego powodu całego filmu. Ale pewnie i tak zostanę zlinczowany przez niektórych fanów.
Jak powszechnie wiadomo są one uosobieniem moralnego dna i patologii, więc dlaczego reżyser i scenarzysta zdecydowali, że to właśnie one a nie ludzie z jakiejś klasy społecznej są pokrzywdzeni? Tylko nie piszcie, że prostytutki są kimś kto zasługuje na jakieś względy z racji obranej przez siebie drogi i w związku z tym...
więcejW tym filmie nic się nie działo. Szeryf 3 razy kogoś pobił i w sum ie była tylko jedna akcja. Nie rozumiem tak wysokiej oceny. I skąd te nagrody ...
Film przyzwoity, na poziomie, jednak Clint już nie taki sam jak w Dobry, zły i brzydki
7/10 zasłużone, za Hackmana.
Nie wiem ja chyba mam jakąś awersję do Westernów Nie trawię tego gatunku. Rozumiem
że to jest Archetyp kina. (Wiadomo motyw dobra i zła szeroko zarysowany). Po za tym
również doceniam ze ten film ma wspaniale zdjęcia i ładne scenerię. Ale czy ktoś może mi
podpowiedzieć jak "obejrzeć" ten film, abym zwrócił uwagę...
Najlepszym amerykańskim filmem lat 90-tych ogólnie są Oczy Szeroko Zamknięte. A te które wygrały oscara to wygląda tak:
1. Milczenie owiec
2. Bez przebaczenia
3. Lista Shindlera
4. American Beauty
5. Tańczący z Wilkami
6. Braveheart
7. Forrest Gump
8. Zakochany Szekspir
9 Titanic
10. Angielski...
Zwłaszcza gra aktorska Eastwooda i Hackmana. Zbyt wolne tempo filmu, a podobno Red Dead Redemption 2 (10/10) był wolny i nudny...