Jak dla mnie najlepszy był "Muj wydafca"- rewelacja po prostu, a takie utwory jak "Krutkie kazanie na temat jazdy na maxa", "Kulcikriu", "Psalm 151" czy cover "Dziewczyny o perłowych włosach" na zawsze pozostaną w mej pamięci... Niestety, ostatnie albumy wydają mi się trochę słabsze (choć generalnie i tak je lubię),...
więcej1: Polska
2: Gdy nie ma dzieci w domu
3: Panie Waldku(Lewy Czerwcowy)
4: Hej czy nie wiecie?
5: Po co wolność?
6: Baranek
7: Arahja
8: Wspaniała Nowina
9: Krutkie kazanie na temat jazdy na max
10: Komu bije dzwon
A jaka jest wasza lista? Moja jest taka jaką widać.