Fantastyczny, genialny ehh.. dużo by pisać. ;)
Możecie polecić podobne tytuły, najlepiej równie działające na człowieka jak ten? Jestem ich wręcz spragniony.
A może inne filmy tego reżysera? Sama nie widziałam, ale właśnie się do nich przymierzam, choćby do tego:
http://www.filmweb.pl/film/Sprzedawca+marze%C5%84-1995-174
Jego filmy to magia sama w sobie. Po Cinema Paradiso jestem oczarowany. Resztę jego najlepszych filmów też można zdobyć, problemem pozostają jednak napisy, których praktycznie nie ma.
Purpurowe skrzypce (1998)
http://www.filmweb.pl/film/Purpurowe+skrzypce-1998-822
Whiplash(2014)
http://www.filmweb.pl/film/Whiplash-2014-698847
Cinema Paradiso(1988)
http://www.filmweb.pl/Cinema.Paradiso
Wielki błękit(1988)
http://www.filmweb.pl/Wielki.Blekit
... i jeszcze to
Blask(1996)
http://www.filmweb.pl/film/Blask-1996-16
Zatrute pióro(2000)
http://www.filmweb.pl/film/Zatrute+pióro-2000-1481
Szukając siebie (2000)
http://www.filmweb.pl/film/Szukając+siebie-2000-5604
Amadeusz(1984)
http://www.filmweb.pl/Amadeusz
Pan od muzyki(2004)
http://www.filmweb.pl/Pan.Od.Muzyki