wszystkich filmów jakie najbardziej cenię i mogę oglądać bez przerwy
Jak dla mnie dla niego 10/10 :)
Z filmów które produkuje najwięcej to nawalanki w stylu Bad Boys ala Michael Bay. Ale np. Helikopter w Ogniu,Gliniarz... czy Piraci to świetne filmy. Ode mnie mocna 7.
Jest producentem wszystkich filmów z drzewem na początku :-P