Wpisujcie swoje rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Miasto gniewu - 6 2 - Miasta milosci - 4 3 - W dolinie Elah - 4 4 - Dla niej wszystko - 4
1. Miasto gniewu - 10/10 2. W dolinie Elah - 8/10 3. Dla niej wszystko - 7/10 4. Miasta miłości - 6/10