Jak w temacie, wszystkie były dobre to może wybierzmy po 3 ulubione ;) Ostatnio mi się przypomniała ta gra po latach i z tymi kawałkami fajne wspomnienia wróciły :) 1. Millencolin - No cigar 2. Bad religion - You 3. Lagwagon - May 16th
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.